SLÄNG ER

Så trött på människor som säger till mig att jag inte klarar någonting, släng er - på riktigt. 
Jag hamnar lätt i försvarsläge när någon "hoppar" på mig sådär, och nu är jag riktigt trött på de. 
"Du kan inte laga mat, inte städa, diska, tvätta, du har dålig hand om ekonomi och hur ska du någonsin klara dig själv?" 
2 ord , FUCK YOU.
Jag har lärt mig att göra de jag har behövt göra, alltså har jag inte lärt mig tvätta för jag har aldrig behövt? Och JA det är klart det är bra inför framtiden men då lär jag ju mig det då, eller ? Så sjukt trött nu, skönt att åka ifrån stan och åka ut där ingen har något o säga. Dålig hand om ekonomi ? Jag har 1050 kr att röra mig med per månad så hur snett kan de gå? Visst jag kanske borde vara en sån där bitterfitta som håller på pengarna tills jordens undergång men jag gillar att spendera pengar på sånt jag tycker är kul. Så låt mig? När jag skaffar jobb kommer min budget se HELT annorlunda ut och då får man planera efter den. Sån jag är nu, måste inte påverka framtiden. Det betyder inte att jag alltid kommer vara så här. Jag kommer lära mig mat, ekonomi, tvättning osv NÄR JAG BEHÖVER. 

Sorry för långt inlägg men ville bara skriva av mig för e så trött på skiten. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0