PRESENTEEER

Här är korten jag fick! Blir så glad för varenda en.
Blev tårögd av pappas kort för han hade kallat mig underbar,
och jag blev tårögd av Mikaelas för hon skriver så fina texter.
 
Här är presenterna jag fick från pappa, brorsan, farfar, faster & kusin : 
Här är presenter från mammi + fina örhängen ifrån Harri:
 
De här fick jag från Mikaela:
(jag fick "forever pink" av Mikaela, den andra är gammal)
Och detta fick jag av Sara:
Ett skärp som jag veeeeerkligen ville ha, är helt kär i det.

Jag är så glad för ALLT som jag har fått. Min födelsedag var helt perfekt, 
med mina vänner, god mat, bra musik, roliga spel och massa skratt.
Tack! för alla presenter & fint umgänge, skulle inte vara detsamma utan er♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0