KVÄLLENS PLANER

Egentligen stod krogen på toppen av listan men jag har all tid i världen att gå på krogen & alla mina vänner har inte hunnit fylla 18 så det blir att vara med mina fina vänner. Jag kommer vara hos min mamma eftersom hon bor själv och de e lite mer "plats" än hemma hos pappa även om pappas lägenhet är större haha. Men jag kommer bjuda på tacos (hallå, alla älskar väl tacos?) och lite chips o sånt där. Men även om jag inte drar till krogen så kommer de bli en jäkligt rolig kväll, det vet jag. Och jag ska inte dricka FÖR mycket eftersom jag gärna vill komma ihåg min speciella dag!
Förra året när jag fyllde 17 så kom Jerry från Skåne ner, och det gör han även i år. Can't wait !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0