JAG TYCKER ATT DE ÄR FALSKT

Jag orkar inte göra svar på tal längre, men de blir ju lite så när man får anonyma kommentarer tyvärr..

Snälla anonyma, om du vet att jag skulle bli ledsen av att just DU skriver sådana saker till mig, så är de ju antagligen för att du är min vän? eller någon som betyder för mig, och därför inte vill såra mig - eller har jag fel? Men varför såra mig i sådana fall? Eller du kanske inte riktigt förstår hur jag menar.. Men jag uppskattar MYCKET mer om någon skulle säga "du kanske ska jobba på de här" osv, än att bara kapa mig rakt av? Som min bästis sa häromdagen "du har en fin röst, men jag tycker att du låter bättre när du inte försöker så mycket. När du sitter där med gitarren i handen och har börjat spela in så försöker du nog lite för mycket", och jag tror nog att de e så, men självklart är de kanske inte en "godkänd" ursäkt. Men snälla, skriv till mig! På facebook eller vart som helst egentligen. Skulle va kul o se vem du är - om du nu vågar. För du har ju redan sårat mig, så kan va kul o sätta ett ansikte på de där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0