HUR FÅR MAN FLER LÄSARE?

När jag hade frågestund för ett tag sen så fick jag en fråga om hur man kunde få fler läsare, och jag hade inte ett jätte bra svar förutom att kommentera andras bloggar! Nu har jag kollat runt lite och verkar ha hittat en hemsida som hjäper dig med allt sånt! Såhär står de "Du besöker bloggar och får då besökare till din blogg, enklare än så blir det inte. Här handlar det inte om att köpa någon fejkad trafik. Vi är riktiga människor med riktiga bloggar, vi som är en del av bloggbubblan, vi besöker varandra." 
-
Tyvärr kunde jag inte bli medlem själv för det fungerar tydligen inte på BLOGG.SE och de tycker jag va tråkigt men för er andra - det är helt gratis och det skadar inte att testa! Klicka HÄR
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0