BÖRJAR BLI DUKTIGARE NU

Ni kanske inte tycker att det är värsta stora grejen att vara duktig i skolan.. eller? Jag har i alla fall aldrig varit den som pluggat till prov eller läst på inför glosor och gjort mina läxor. Jag har aldrig lagt energi i skolan, det har varit tråkigt. Jag var sjuk för ungefär 2 veckor sen, kom inte iväg till skolan en enda dag. Och förutom det så har jag alltid haft mina perioder då jag mått dåligt psykiskt och inte kunnat komma ur sängen. Det har påverkat skolan, visst har det de. Men nu har jag varit i skolan varenda dag sedan den veckan jag var sjuk (och det är olikt mig) och jag har gjort alla uppgifter som jag legat efter med, jag har lämnat in massor och redovisat det som hamnat bakom. Känner mig duktig nu, trots att de e lätt som en plätt för er, right? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0