SVAR PÅ FRÅGESTUND!

Jag hade tänkt svara i en video men det blev inte som jag ville,
därför blir det tyvärr i ett vanligt inlägg!

Hur länge har du bloggat, hur många bloggar har du haft, hur många har du nu?
Svar: På bellz.blogg.se har jag bloggat sedan juni 2012 men i allmänt har jag bloggat i cirka 3 år. Jag har haft säkert tiotal bloggar genom åren men just nu har jag 3 stycken varav 1 där jag är aktiv (www.bellz.blogg.se)
-
Favorit klädaffär, favorit sminkmärke, vad hade du gjort om du vann 1 miljon?
Svar: Gina, Missäy, Cubus, BikBok. Köper inte något speciellt sminkmärke men maybelline kanske? Hade jag vunnit 1 miljon hade jag antagligen shoppat som en galning och åk utomlands med polarna!
-
Tar du betalt för en design/header?
Svar: Nej! Däremot gör jag det mot en länkning, men jag funderar på att börja ta betalt (en liiiten summa) men jag får se hur jag ska göra.
-
Vad är ditt mål med bloggningen?
Svar: Jag har inte något speciellt mål med min bloggning, jag bloggar för att det är roligt!
-
Hur länge har du gillat att fota / när köpte du din systemkamera ?
Svar: Jag har nog alltid gillat att fota! Och jag köpte min systemkamera förra året om jag minns rätt!

-
Vad gillar du mest att fota? Vad har du för kamera?
Svar: Jag gillar mest att fota människor men annars olika saker som t.ex blommor, båtar m.m. Jag har en Nikon D3100 !
-
Vart redigerar du dina bilder / filmer?
Svar: Jag redigerar mina bilder i photoshop cs5 / cs6 och mina filmer gör jag oftast på VideofyMe men nu har jag börjat lite smått att planera kommande bilder som ska upp på youtube och då använder jag mig utav AVS Video Editor 6.4 (men jag funderar på att byta)
-
Kostar det pengar?
Svar: Photoshop kostar pengar men inte AVS.
-
Spelar du fortfarande the Sims?
Svar: Sällan ,men det händer!
-
Vilken är din favoritgenre när de kommer till filmer?
Svar: Skräck, komedi och action ! Kan inte bara välja en haha..

-
Favoritfilmer?
Svar: The place beyond the pines, the prestige, the nootebook, save haven, dear john, the next three days osv.
-
Favorit skomärke? Hur många skor använder du nu?
Svar: Jag diggar converse mycket, och jag använder 4 par skor nu. 1 par vita converse, 1 par marinblå låga converse, 1 par gröna palladium och 1 par svarta johnny bulls!
-
Hur länge har du sminkat dig?
Svar: Jag tror jag började med lite mascara i 7an
-
Har du pojkvän? Är du kär i någon? Drömkillen? Big no-no hos en kille?
Svar: Jag har ingen pojkvän och jag är inte kär. Drömkillen i utseendet vet jag inte om det finns någon direkt men ett + för bruna ögon! Men annars ett fint leende och fina ögon. Till personlighet ska drömkillen vara charmig, snäll, omtänksam, rolig, generös. Big no-no hos en kille är när han beter sig annorlunda när han är med mig själv och när han är med mig + vänner, eller en kille som är snål som faen.
-
Hur många piercingar har du? Vilken gjorde minst ont - ondast? Vil du ha någon mer piercing och hur länge har du haft de piercingar du har? Gillar du tatueringar och har du någon själv?
Svar: Jag har 7 st i öronen (5 st "vanliga" hål i öronsnibb/öronkant, 1 helix och 1 tragus.) Sen har jag en piercing i naveln och en i tungan! Piercingarna i öronsnibb/öronkant + naveln gjorde minst ont, sen gjorde inte helix så ont heller. Tungan gjorde lite ont och tragus gjorde ondast (personlig åsikt.) Jag är rätt nöjd med mina piercingar nu och funderar inte på fler men man vet ju aldrig.. Piercingarna i öronsnibbarna har jag haft sen jag var mycket liten, dom i öronkant gjorde jag i 6an tror jag (alla i öronen förutom helix och tragus har jag gjort själv eftersom vissa växte igen och jag inte pallade betala för nya) helix gjorde jag i 7/8an naveln gjorde jag när jag gick i 9an (3 år sen) men tungan och tragus gjorde jag förra året! Jag älskar tatueringar och jag ska göra min första på fredag, taggad!
-
Spelar du något instrument? Är du vän med någon kändis? Hur mycket pengar får du i månaden? Hur har du råd med allt du köper?
Svar: Jag har spelat gitarr i 9 år men förutom det är jag inte så begåvad när det kommer till instrument haha.. Och vän med någon kändis? Näe de är jag nog inte, funfact är dock att jag umgick med länghopparen Christian Olssons lillasyster Maria när jag var mindre!
Hur mycket pengar jag får i månaden? PASS Men jag har råd med sakerna jag köper pga studiebidrag och jobb!

 
(Några av bilderna jag har tagit...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0