R.I.P FINA PUFF

Min bror smsade mig när jag satt på lektionen och skrev att puff hade dött.. Jag började gråta direkt och tog första bästa buss hem.. jag kan inte förstå att du är borta..
Så ledsen över att du är borta, vet inte vad jag ska göra utan dig? Du var den jag snackade med om djupa saker o trots att du inte svarade så kände jag dig, du gav så mycket utan ord. Och alla de där stunderna du tuggade på kläder, sladdar eller mitt hår - det kommer jag ta med mig som ett fint minne. Inga tårar i världen kommer få dig tillbaks, men jag vill tro att du kommer tillbaka. Men nu får du äntligen träffa din syster i himlen , och även Snuttan. Ni var 3st och nu är det vara en tom bur.. Känns så tomt utan er... Och ni förstår inte hur mycket jag saknar er.. Vila i frid Puff, och ta hand om din syster Piff och Ta även hand om Snuttan. Jag älskar er till rymden o tillbaks biljoner gånger om.





Kommentarer
Postat av: JOHANNAOFSWEDEN ★

Hjärtat <3<3

2013-10-11 @ 16:08:46
URL: http://johannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0