RÄDD FÖR KÄRLEKEN

Jag är rädd gör att leva ensam resten av mitt liv, aldrig få gifta mig eller skaffa barn.. Men framförallt är jag rädd för att vara ensam. Enda sen jag var liten tänkte jag att det finns en person för alla, jag ser många som är ungefär i min ålder som har varit tillsammans med någon i flera år, vissa är förlovade. Om 5-7 år är de la daga att skaffa sitt första barn också.. Men de känns som ja kommer leva ensam, som att de inte finns någon där ute för mig. Dessutom känns det som att de sker fler skilsmässor än vad de e par som håller ihop, men man ska la inte gå runt och behöva oroa sig? Men samtidigt har man hört frasen "jag kommer aldrig lämna dig" flera flera gånger. Jag trodde ju att jag hade träffat min man i livet, men det varade inte länge. Och han var den killen av alla jag varit tillsammans med som fortfarande är den där killen jag trodde var den rätta, och jag har ändå haft längre förhållanden än så. Men är de det enda som väntar på mig? Lite halv seriösa förhållanden som håller i ett halvår ? Var är min Prince charming ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0