VÄRLDEN BÄSTA


Att få sånna sms på kvällen lite spontant gör verkligen hela dagen värd även om den varit seg med plugg osv. Jag tycker att sånt är så viktigt i alla typer av relationer (vänskap som kärlek), för enligt mig är det dom små sakerna som gör det stora. Som när jag och keela ska ha filmkväll hos mig och vi möts vid affären och jag betalar chips och dricka till exempel, det är inte någon stor kostnad, men jag tror att det betyder lite extra för henne att jag inte bryr mig om kostnaden, jag gör det för att kvällen ska bli lite mysigare. Eller när man köper något spontant till sin partner även om ingen fyller år. Åh Gud vad jag saknar min bästa vän, känns som vi aldrig ses längre på grund av min praktik och hennes plugg... Men ändå så arbetade vi ihop igår.. Imon tar vi sällskap till skolan, längtar redan även om jag måste upp jävligt tidigt.. Keela, jag älskar dig, och att få kalla dig bästa vän är en gåva. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0