VAD ÄR DE MED MIG??

Jag vet inte vad som har hänt med mig, men jag är mycket tröttare än vanligt. Innan så kunde jag inte somna förrän 4-5 på morgonen och jag hade riktiga sömnproblem. Sen började det gå över till att jag kunde somna 1-2 på natten som jag gör nu för tiden. Men nu har det gått så långt så jag somnar varje gång jag kommer hem från till exempel praktiken eller skolan. Och jag förstår om man somnar efter man arbetat de första dagarna för det är så nytt och mycket att ta in, men nu är jag inne på min tredje praktikvecka och skolan har jag gått i hela mitt liv haha, så jag vet inte varför jag är så trött?! Idag sov jag i alla fall några timmar efter jag kom hem, och jag börjar jobb om lite mindre än 2 timmar. 
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0