SNYGGA NAGELLACK FRÅN O.P.I

Jag vet, det är inte alla som är sugna på att lägga 150 kronor på nagellack, jag är precis likadan. Jag köper alltid märket Depend för 20kr/st för att det är billigast helt enkelt, men om vi tänker långsiktigt är de ju bättre att köpa något lite dyrare och samtidigt lite större nagellack med bättre kvalité, då blir det värt det. Jag tipsar om nagellack från märker O.P.I som jag tycker är riktigt bra! Det är också mycket omtalat så jag tror nog att ni har hört talas om detta märket. Min favorit är det vinröda nagellacket för jag tycker att vinrött är riktigt snygg, dessutom på hösten/vintern. Och om ni är modeintresserade så har ni antagligen redan hört att vinrött är vääääldigt inne nu i höst/vinter!
-
 VINRÖDA / BLÅGLITTRIGA / MELERADE / VITT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0