SKILLZ I PHOTOSHOP

Som ni vet håller jag på mycket med photoshop! Och har gjort massor av headers bland annat sen gör jag alla mina skyltar i ps cs6. Jag har fått många förfrågningar när jag gjort en header till någon annan ifall jag kan redigera deras ansikte, egentligen kanske det inte är så himla fel, men det är ju inte så de ser ut. Jag brukar aldrig vilja redigera någon annan, jag redigerar aldrig bilder på mig själv. Visst, har man jätte mycket finnar t.ex kanske de inte e så himla roligt, men jag drar mig MYCKET för att redigera. Och jag redigerar hellre bilder på mig än någon annan isåfall. Men jag gjorde om en bild på mig själv lite snabbt där jag tog bort lite skavanker (dock hade jag knappt några på den bilden) men sen tog jag bort mina smilgropar och även mina leverfläckar. Jag har en leverfläck precis över min överläpp som ni antagligen redan har sett, och det är min signatur lite, hört att jag är så himla fin i den vilket jag tyckte va lite roligt!
-
Den till vänster är redigerad och till höger är orginalbilden.
 Ovan : Orginalbilden
Redigerad.
-
Som ni kanske märker är det inte så jätte stor skillnad eftersom jag inte hade så mycket skavanker, men det var den bästa närbilden jag hade på mig själv och därför valde jag den. Ifall jag istället tar någon random närbild och fixar till den så kanske ni ser skillnaden lättare. Observera att jag tagit bilden från google. Bilden till vänster är ORGINALBILDEN och bilden till höger har JAG redigerat i photoshop!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0