PARADISE HOTEL

Kollar ni på Paradise Hotel? Eller tycker ni inte om dokusåpor? Jag brukar ALDRIG kolla på paradise hotel, jag gjorde de för flera år sen sist, jag har tröttnat lätt. Men jag tänkte att jag ville börja följa de, för jag älskar drama och sånt, tycker det är himla skoj att skratta åt vissa patetiska människor på TV också - så kul är jag haha.. Finns inte så mycket att skratta åt än,tycker faktiskt att det är bra! Och igår kom stockholmstjejerna in i huset och Paow är med! Älskar Paow, tycker att hon verkar skit skön och hon är rå ball med sina tatueringar och att hon kör sitt egna race och det är den största anledning till att jag kommer följa PH framöver!
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0