LIVET FLYTER PÅ

Har betalt min nya älskling som är påväg hem till mig (en vinterjacka) jag skulle egentligen köpt en vinterjacka förra året pga att min är både liten och trasig men de fanns liksom inga pengar till det så de blev en kall vinter! Men nu tog jag tag i det, så i början av nästa vecka borde jag kunna sluta frysa..? Så skönt! Nu såhär på morgonen när man ligger död i sängen så har jag även beställt lite saker, älskar att nätshoppa och speciellt när det är billigt. Blev lite nya mobilskal (igår på krogen tappa ja mobilen, mobilen gick inte sönder som tur va men en pytteliten flisa gick av på skalet... mitt favoritskal jag fick av keela ju...)  sen vart det en del presenter så jag kan inte säga mer om de här! Jag har förövrigt inte berättat för er varje gång jag har beställt över nätet så jag får paket nästan hela tiden (oftast flera dagar i veckan) och jag tycker de e jätte skoj!! Någon mer som känner igen sig?
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0