LIFE GOES ON

In three words I can sum up everything I've learned about life : it goes on.

Det är så sant, allt i livet går vidare med tiden, det är bara så det är. Man kan säga att tiden inte läker alla sår, och så kan det mycket väl vara. Men oavsett så går livet vidare, hur ont man än har. Fått ditt hjärta krossat? Känt någon som mist livet? Det gör ont, man säger att det är hjärtat som är krossat men det gör ont i hela kroppen. Psyket är helt fucked up. Men tro mig när jag säger,  livet blir bättre. Processen är förjävlig, nästan outhärdlig. Men den smärtan du känner? Det är ett tecken på att det var äkta. Jag kan ärlig säga att jag varit med om mycket, trots att jag "bara" är 18 år. Jag har fått mitt hjärta krossat gång på gång av samma person, jag har blivit sviken av min mamma, sviken av massor av folk. Jag har sett livet passera när jag förlorade allt jag hade. Jag har mist mycket, de kändes som jag var ensam fastän jag var mitt bland en folkmassa av vänner. Så jag förstår dig, jag vet hur det känns. Men livet går vidare.
-
 
 

Kommentarer
Postat av: Amaanda

<3 Belliiis.

2013-11-18 @ 12:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0