LÅNG DAG

NU är jag hemma, äntligen! Slutade runt 16.00 istället för 16.30 för man fick gå när man var klar med matteprovet och jag hade ingen aning om att vi hade de såååå jag kommer få göra om de... MEN jag fick typish på nationella engelska MUNTLIGT och på referatet jag lämnade in igår (har jag för mig) så fick jag A. Lång dag men nu förtjänar jag helg, ska umgås med min bästis hela kvällen & dessutom blir det hemmapizza till middag... ♥ Bloggade inte så mycket igår sorry men jag jobbade på kvällen och sen kom Hanna och hade sleepover med mig, det var jätte mysigt. Vi kollade film och pratade lääänge om allt mellan himmel och jord - sååå mycket gossip haha.
-
 
 

Kommentarer
Postat av: JOHANNAOFSWEDEN ★

Fy vad fin du är ! <3

2013-11-23 @ 13:04:15
URL: http://johannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0