HEJ!

Visst va de längesen? Jag ber om ursäkt för det. Men för att vara ärlig så har ni inte missat mycket alls, jag har mestadels haft fullt upp med praktik och jobb. Åkte till Stockholm i torsdags för att hålla seminarium och även gå på andra på MR-dagarna (mänskliga rättigheter) Jag var där med Join the Club (är referensgrupp för dem, jobbar med mänskliga rättigheter på fritidsgårdar) och jag diggade verkligen tröjorna vi fick, så snygga! På fredag eftermiddag så fick vi lite shoppingtid och jag fick egentligen inte med mig så mycket hem, 2 tröjor och 2 bh annars va de bara typ godis, dricka och andra behövligheter. Sen bowlade vi på kvällen också, discobowling. Har inte bowlat sen jag var 7 år typ, men det var roligt! Kom hem i lördags och har tagit det väldigt lugnt, imon är det praktik som gäller igen! 12.30 - 21.15 om jag inte minns fel. Har så mycket jag vill skriva egentligen, eftersom jag inte bloggat på en evighet (känns de som) men de får vi dela upp i olika inlägg för jag vill inte skriva en hel roman! 
-
 Bild från Sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0