GOKVÄLL!

Idag har de ju inte vart någon uppdatering alls, dåligt gjort.. Jag jobbade till 13.00 och sen gick jag raka vägen till mamma - tänkte att jag skulle vila pga att jag inte fick någon sömn alls inatt (höll på o somna 1000 ggr på praktiken haha) MEN jag börja spekulera i vad jag ska köpa till min bror och min pappa i julklapp och tiden bara sprang iväg, jag satt med min brors julklappar i ca 3 timmar - jag hoppas verkligen att han blir glad! Sen la ja massa varor i "kundvagnen" som de så fint heter när man nätshoppar, så jag har saker klara till keela, pappa o brorsan (samt lite till mig haha) så när jag får mina pengar går de fort! Hade tänkt plugga lite men guuud vad jag vart trött nu, har sån jäkla huvudvärk också.. har ju iofs bara käkat 2 mackor idag.. Så jag får skjuta fram de tills imon, de viktigaste är att jag har fått något gjort innan fredag då det är skola igen!
-
Åhh vad ja saknar sommaren när jag tänker tillbaka på den, de va verkligen den bästa sommaren..
Och här väger jag ju faktiskt +12 kg mer än jag gör idag - vet dock inte om det bara är jag som ser stor skillnad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0