GODMORGON

Sitter och kollar på tv medan jag äter cornflakes, är inte typen som äter frukost men jobbet kallar 12.30 och jag måste få i mig något. Slutar som jag tidigare nämde 21.15 (tror jag) och då blir de bara att ta de lugnt, kommer antagligen vara ganska trött. Jag sover hos mamma enda till torsdag för jag börjar tidigt tis/ons/tors och mamma bor närmre! Nog pratat om jobb, har ni sett den nya komedin "The heat" ? Den gick på bio för ett tag sen och har precis kommit ut så man kan tanka ner den, och jag tipsar starkt om den! Har sett den flera gånger nu inom loppet av bara några veckor, och jag tycker den är skit roligt! Det är min typ av humor så det är ett starkt tips!
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0