GÅRDAGEN

Godmorgon på er.. igår var jag ju och såg Melissa Horn live!! Fjärde gången, och fortfarande lika magiskt, fick liksom kämpa för att hålla inne tårarna (vet att det låter töntigt men allt va bara så fint) skulle köpt en tröja också för jag hade inte haft pengar förra gången men då sålde de inga tröjorn?! Så jag köpte en affisch istället, vacker den också! Ska försöka få den i en ram nu, sen kommer den bara stå i mitt rum för jag har så mycket på väggarna redan.. Efter Melissa Horn va de utgång med pojkarna! Träffade Joel och Victor så käkade de donken och så, sen när Jesper kom drog vi till källarn och sen italienska (jag är inte typen som gillar nattklubb så krog passade mig bättre) senare på natten va de lång kö till rockbaren så vi strunta i det och drog vi till trädgårn men de va ganska mycket inträde och de va ovärt för allt stängde efter en timme ändå. Så vi drog runt o chilla och sen tog vi oss hem. Idag mår jag som jag förtjänar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0