VALBORG/1 MAJ

Heeej!
Äntligen blir de lite uppdatering , haha!
Hade ni en bra valborg? antar att de flesta ligger hemma med huvudvärk idag, haha.
Igår var jag med polare och jag hade de faktiskt väldigt bra! Och idag var de ju 1 maj, men det firade jag inte direkt..
Åkte till kungsbacka med pappa tidigt imorse och shoppade lite och sedan shoppade jag lite till på IKEA, så fick upp en hylla över skrivbordet där jag kan ha foton osv, bild kan komma senare ;) Var på bio förut också, såg iron man 3 - den va så sjuuukt bra men den ska man definitivt se på bio på grund av alla effekter osv (kommer troligtvis vara bra hemma på tvn också men definitivt inte samma sak) !! Varit med keela idag också, det har varit en väldigt bra dag helt enkelt. Imon börjar jag strax efter 1 med prov...!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0