I WANT A CHANGE.


Jag är trött på att alla dagar ser likadana ut, de går till på samma vis. Man går upp, går till skolan, pluggar som en jude, kommer hem och är svin trött, vissa dagar diskar man annars inte. man tar igen massa plugg. man kollar lite tv. man äter middag. man pluggar lite till, och har förhoppningsvis lite tid för att blogga och prata med lite vänner på skype. man somnar breve sin kärlek. end of story! på helgerna samlar man kraft och försöker träffa lite kompisar och ta upp förlorad tid men jag är verkligen som en zombie just nu ! jag har mer plugg och inlämningar än jag kunde ana. Sick of this, längtar till sommarlov! (vet att ja inte skulle skriva om skolan hihi..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0