FUCK

Detta är ett sådant inlägg som inte borde skrivas ut men de gör de ändå. Jag hatar sånnahär dagar, speciellt eftersom det var över 1 år sedan jag kände såhär. Det kryper i hela kroppen på mig, den där ångesten och paniken. Jag vill dö. dö. dö. Att hoppa från balkongen är genast en lockande tanke och att skära mig har jag aldrig velat göra så mycket som nu. Jag är inte galen, nej inte mer än vanligt. Jag har bara ångest attacker, panik attacker, jag är bara tillbaka på ruta 1 just idag, just ikväll. För det är sant .. Ikväll bara det slog mig i ansiktet, den där äckliga känslan bara smög sig på.. Jag vet att jag är starkare än såhär, men jag vet o också att det viktigaste av allt när man går igenom sånt här är stöd. Min terapeut är borta i cirka 1 år till... Och jag kan inte prata med mina familjerådgivare om detta.. Mina vänner gör så gott de kan och min kille orkar inte stötta mig för han behöver läka sig själv först.. Jag är fast, och den där tanken jag haft nu i några få timmar, de släpper inte..


Kommentarer
Postat av: Felizia 👍

Du är stark! Kämpa på. Vet vilket helvete du kämpar dej igenom för jag är exakt likadan! Hatar den där jävla ångesten den är obeskrivlig:( bella ta de lugnt så fixar det sej!

2013-05-17 @ 06:07:22
URL: http://nobodyiiisperfect.blogg.se
Postat av: .

vet inte om du orkar eller vill, men om du vill få bort den så går det faktiskt: sök på faster EFT på youtube och google och läs ALLT som finns! orkar du gå igenom och lär dig allt så kan det faktiskt försvinna. lycka till och hoppas det blir bättre <3

2013-05-17 @ 21:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0