EHRMMMMMMM....

Idag är det exakt 10 dagar sedan jag skrev någonting överhuvudtaget, och det är mycket som har hänt sen sist.
De där provet jag skrev om i mitt sista inlägg blev en i mängden av alla prov jag måste klara imorgon på omprovet i matsalet efter skolan.. Nu är jag säkert uppe i 5-6 prov som jag både kuggat på och inte varit närvarande vid...o de suger.
Jag hade precis tackat nej till sommarjobbet som jag fick och sedan hamnade jag i tidningen fastän att jag hade tackat nej - kändes ju som att tidningen hängde med sådäääär haha.
Sist jag skrev  hade även jag och Oskar gjort slut och den goda nyheten är att vi är tillsammans igen! Så nu har vi bara spenderat dessa dagarna med varnadra och haft de mysigt, som nykära!!! ♥
-
Nu väntas de massa plugg och käk inför imorgon, denna stressen är icke att leka med och jag har latat mig alldeles för mycket idag... tur att jag pluggat hårt dagarna innan..!
Kul o va tillbaka iaf, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0