SEG DAG

Allt har verkligen gått snett idag.. Min LV väska gick sönder vid ena handtaget så nu har jag lagat den med silvertejp (det ser riktigt fint ut..!) sedan fick jag F på ett prov men det var väntat eftersom jag var sjuk när det var genomgångar om det. Men jag har jobbat på väldigt bra i skolan trots allt, har blivit klar med så mycket ! Fick sluta lite tidigare som sagt! :)
-
Höjdpunkten på dagen var när jag fick träffa keela som äntligen kommit hem från Stockholm!!! Och nu är de min tur att lämna henne :( fick världens finaste Hello Kitty halsband utav henne - och att det var från henne gjorde det ännu finare) hon är verkligen så himla fin, visst är hon?
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan börja packa !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0