LET'S GO DEEP

Nu är det kväll, alltså är det nu jag är splittrad av 1000 olika känslor. Förr kunde jag gå till en person som lyssnade på allt jag hade o säga och hon dömde mig inte. Jag är mycket lyckligare nu än vad jag var i mitt tidigare förhållande, det är jag absolut. Kan inte minnas förra gången jag hade en bättre kille, för det har jag aldrig haft. Jag är inte självmordsbenägen längre, i alla fall inte lika ofta som jag var innan. Jag skär mig inte längre, eller har i alla fall inte gjort på väldigt länge nu. Jag är mycket gladare än vad jag var innan, det ser till och med mina lärare och de påpekar det gärna också. Jag är nog väldigt glad, men det är lätt att glömma när man mår dåligt och är ledsen en period.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0