BLOGGTORKA

Hej på er!
Shit.. ni som läser detta är verkligen trogna läsare som aldrig tappar hoppet, jag har ju inte uppdaterat sedan 1857.. känns det som.. Ja precis som ni märker så är det rätt stendött när det handlar om att uppdatera. Orsakerna till detta har ifrån början varit att jag inte riktigt haft den tiden eller tillfället när jag och min pojkvän förflyttat oss mellan 2 olika bostäder väldigt ofta. Sedan har skolan satt rätt höga krav på mig och jag har varit helt slut i både kropp och själ.. Tråkigt nog har jag även varit jäääätte sjuk :( ! Först var jag magsjuk och ville inget hellre än att dö i princip och nu på senare har jag blivit väldigt förkyld och hade även lite feber i början av veckan, så går det när man står modell i Slottskogen i bara klänning.... S-V-I-N K-A-L-L-T.. Men gud vad det alltid blir mycket text när jag ska sumera.
-
Vad händer i framtiden? Blir det mer bloggning? Som jag har berättat så mååånga gånger innan så har jag en sån fantastisk bild och ett mål av hur jag vill att min blogg ska se ut och hur det ska vara för er läsare att läsa, jag vill att ni ska komma in på min blogg och bara dö i allt jag skriver och älska varenda litet inlägg och framför allt att ni ska kommentera och ge synpunkter men också att ni ska återkomma till bloggen varje dag.
-
En dröm är 4-5 inlägg per dag som handlar om olika saker (mode-musik-film-tips-skönhet-vardag-kärlek-vänskap) jag vill ge er mer att läsa än "hej jag kom nyss hem från skolan, helt död. hejdå" för det är inte därför jag skapade varenda blogg jag någonsin haft. Jag ber om ursäkt från djupet av mitt hjärta då jag gång på gång fått höra från både vänner och läsare att jag aldrig uppdaterar längre, och nej jag vet , jag är ledsen för det. 
-
Jag vill inte lova någonting, för det värsta jag vet är folk som lovar en massa och sedan inte håller det, ett tomt löfte som gör mer skada än vad det borde göra. Jag har en massa inspiration i kroppen och hjärnan som jag nu vill förmedla, jag känner i detta ögonblicket att jag bara vill kasta ut massa inlägg på bloggen som ni kan dö lite i. Jag hoppas verkligen med allt jag har att det håller i sig och att ni inte ska vara besvikna på mig. Jag vet hur man känner när man går in på en blogg om och om igen och det aldrig händer något, jag vill inte vara den typen av blogg. 
-
Jag vill skärpa mig, vill ni se mer av mig? Jag har en stor rädsla för att ni inte ens vill läsa min blogg, trots att ni går in här näst intill varje dag fortfarande med hopp om att jag ska ha skrivit något. Jag känner inte att jag vill blogga mer NÅGONSING ifall jag inte har er med mig, det är ni som gör bloggen TILLSAMMANS med mig, det är inte bara jag i det här. Denna bloggen är även er , och ni bestämmer nästan mer än vad jag gör... Det vet ni va? För det är ni som får bestämma innehållet, och typen av design. Varje gång man har gjort en ful design så får man ju höra det menar jag, jag är rätt nöjd med min design för tillfället , nu är det bara innehållet kvar. Och att ni tillsammans med mig ska göra detta till en sån bra blogg som det bara går! 
-
I love you guys! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0