BEHÖVER HÅLLA ORDNING

Jag är i periodvis en väldigt stökig person och ibland håller jag ordning på allt väldigt bra och effektivt. Jag önska att jag kunde vara det sistnämnda lite oftare ibland. När det handlar om skolarbeten så är jag rätt slarvig det kan jag medge, men sen när det handlar om mina skrivböcker och arbeten på datorn så är jag väldigt noga med att ha struktur och fint. Mitt skåp kanske inte är det finaste och jag kanske inte städar mitt rum lika ofta som jag borde, men jag har ändå den kollen jag behöver - fast ibland hade det varit bra med mer koll. Jag har redan en kalender i skolan som jag visserligen bara använder från och till. Jag skulle behöva en fet kalender där jag kan lägga in varenda steg jag tar för att inte glömma bort läxor/redovisningar/prov/kompisar ja ska träffa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0