SVAR PÅ TAL

"Jag har snackat med en kille i någon månad nu och vi har träffats en gång. Allt känns så himla bra med honom men jag får känslan av att han inte vill mer än ha sex med mig. Fast samtidigt säger han att de inte bara e de han e ute efter eller va man ska säga.. vad tycker du att ja ska göra ? :3 "

Svar: Är han enbart ute efter sex så är han ett total NEJ med tanke på att du vill mer. Du får helt enkelt ta ett riktigt snack med honom och få svar på de du vill ha svar på , och ifall han säger att han inte är de fast ändå beter sig så , borde du nog lägga honom bakom dig - jag har haft samma problem & de e oftast så att killar inte vill tala om att de bara e sex dom e ute efter med risk för att låta "sviniga"
-

"Har spanat in en grabb på min skola ett tag å dee känns som att an kollar på mig med men ja vet inte hur jag ska ta kontakt med honom? några tips?"

Svar: haha pinsamt o säga de men haft samma problem, vet inte vad du kan göra för jag fick också panik när ja inte visste vad ja skulle göra... men du kanske kan försöka ta reda på hans namn och lägga till han på facebook? eller le mot han och med tiden säga hej? nä du jag vet faktiskt inte, men försök ta mer kontakt!
"Jag har två bästa vänner och vi 3 umgås alltid tillsammans men nu har ena kompisen skaffat kille som hon är med h-e-l-a tiden och har knappt tid för oss, vi får bara se henne i skoan & när vi frågar om hon vill ses så ska hon alltid va med honom.. de känns som vi glider ifrån henne , finns de något vi kan göra?"

Svar: Jag tycker verkligen inte ni behöver oroa er, va glad för er kompis skull, hon är ju kär!! Jag var precis likadan när ja skaffa kille, man vill ju vara med den man gillar så mycket man bara kan. Sen tror jag att de kommer gå över med tiden, men de e ju när man är som ny kärast som man är som mest upptagen med sin kärlek. Visa att ni finns där för henne och visa att ni är glada för hennes skull! :)
-

"Har haft en kompis i snart 10 år som alltid varit den närmaste jag haft.. jag fanns alltid där för henne när hon ggick igenom massa skit som tillexempel föräldrarna separerade, syskon dog och husdjur dog m.m. , hon skärde sig och försökte ta sitt liv flera gånger.. Och nu förra veckan så smsade en kille jag är på g med att det spreds lättklädda bilder på mig på skolan (jag hade varit sjuk ett tag) och nu har de kommit fram att de va hon.. vad ska ja göra?"
Svar: OJ... jag vet verkligen inte vart ja ska börja... Det är verkligen ingen bra kompis överhuvudtaget & hade jag varit med om det så hade jag känt mig otroligt ledsen och sviken. Fy vad arg och ledsen jag blir för din skull, låter verkligen helt sjukt!! Hon är smuts (ursäkte ordvalet) , blir äcklad av hela grejen. Det är ingen schysst grej och jag tror att hon bara är avundsjuk på dig för du är bättre/finare och kanske för att du har en kille du är på g med? Hon ville kanske helt enkelt va över dig? Hon kanske känts sig sämre med tanke på att hon gått igenom de du skrev? Nä fy, jag tycker du ska kapa kontakten med henne direkt ..!!
 
"Hej! Jag undrar bara vart du har köpt kläderna i detta inlägg (http://bellz.blogg.se/2013/june/i-wanted-you-to-stay-with-me.html#comment) de va väldigt snygga!"

Svar: Tack så mycket och både tröjan och shortsen är köpta på Gina!
-
"Vad är de du har på dig på din profilbild på facebook?"

Svar: Det är en klänning jag haft på nyår 2 år i rad, jätte fin! Hittade ingen bild som gjorde den rättvis tyvärr.. men denna får duga
 
"Vilket program är de du gör alla skyltar/designer och redigerar bilder i??? Så jävla snyggt och du är så jäkla duktig!!!<3"

Svar: Åh va söt du är, tusen tack! jag gör allt i photoshop , och jag har photoshop cs5 på min skoldator och photoshop cs6 på min egna (nyare alltså) och de e ett program jag hållt på med över ett år nu och jag utvecklas varje dag, kul att du tycker om de jag gör! Btw så redigerar jag knappt bilder längre, kan knappt minnas senast ja gjorde de faktiskt! Men ibland händer de och de e oftast när ja tar mer proffsiga bilder med min systemkamera fast den funkar ju inte just nu :/ Måste fixa den!!!!!!
-
 
HAR DU EN FRÅGA DU VILL STÄLLA? OCH INTE VILL STÄLLA DEN I KOMMENTARER? KONTAKTA MIG DÅ PÅ ANTINGEN MAIL, FB, KIK  - YOU NAME IT! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0