MASSA MELISSA HORN


För ett tag sedan så släpptes biljetter till Melissa Horns konsert den 29 november & jag stod där utan pengar och helt förtvivlad. Sedan jag började lyssna på henne har jag inte missat en enda konsert där hon varit i Göteborg och jag ville inte missa denna heller. Idag fick jag 1500 kronor av min mamma att ha under semestern och jag tänkte använda dessa för att jag och min pappa skulle kunna åka och kolla på henne, men mamma var så generös att hon betalade biljetterna också, så nu har jag fortfarande alla pengar kvar. På lördag ska jag in och boka cdn, när jag får den kommer jag ha 2 cd + 2 signerade cd - längtar!

Jag ser alltid fram mot saker så långt innan, och det är faktiskt ett tag kvar... men jag längtar super mycket och den kvällen kommer bli magisk! Såg Melissa Horn på konserthuset i Göteborg förra eller förrförra året också och det var så himla fantastiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0