UPP TIDIGT

Jag är människan som alltid har velat jobba men aldrig vågat ta steget, för rädd och för osäker. Innan sommarlovet lovade jag mig själv att ta de utmaningar som kom mot mig, ta itu med dom & göra något bra utav det. Jag har som mål att tjäna pengar detta året, jag vill ha pengar till att åka utomlands med mina vänner nästa år eventuellt. 
-
Tre olika tjejer ska totalt köpa kläder & annat av mig för 220 kronor så jag tjänar bra på bara de + ska försöka bli av med mer. Sen har jag även med hjälp av kontakter fått jobb som jag ska på imorgon och jag är nervös men hoppas på en bra kväll! Jag tar med mig en kompis och tillsammans med andra ska vi åka ner till Halmstad och jobba på Gyllene Tiders konsert! Jag kör verkligen YOLO på de här...!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0