TATUERING


Kollar runt lite på tatueringar & typsnitt, kan knappt vänta tills jag har en/några själv! Pappa har sagt att jag får tatuera något litet (eftersom jag snart fyller) men jag vill helst tatuera mig när det är höst/vinter och då kan ja lika gärna göra de efter jag fyllt 18 + att jag hittar försäkra mig om att jag verkligen vill! Jag har flera olika förslag som kommer o går, och en text format i ett hjärta är absolut ett av dom, men de är inte de första jag ska göra, TROR JAG. Just nu funderar jag (som jag gjort ett tag) på en text jag vill ha på insidan överamen och det ska vara ett kursivt typsnitt, så jag snackar lite med en tjej jag känner & kollar priser o lite sådär. Sen är ju drömfångaren ett måste - som jag själv anser symboliserar min kamp som jag haft i mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0