SUMMER '13

Jag tog på mig mycket denna sommaren, fast egentligen inte mycket alls. Jag tog på mig mer än vanligt, och för mig är det stort. Jag jobbar kanske inte mycket jämfört med andra som sommarjobbet HÅRT i 3 veckor, men jag har ett extra jobb som inte bara varar i sommar. Och jag kanske inte har ett överarbetande jobb, men jag sliter på kroppen. Min rygg är trasig, pga att jag stått så mycket. Jag är hes för de gånger jag ropat så mycket. Jag har rest till flera olika städer på mindre än 1 vecka och jag gillar mitt jobb skarpt. Jag tog på mig att göra denna sommaren st, tjäna pengar på egen hand, vara med massa vänner, knyta nya band, göra saker jag kan titta tillbaka på o skratta åt. Men jag är stressad, och jag är det konstant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0