MÅSTE MAN HA EN STIL?


Måste alla människor bara ha en stil? För jag själv tycker att det är fint med massa olika stilar och kan variera mig själv jätte mycket. Jag kommer ihåg en gång i 9an när en tjej som jag inte gillade kom fram till mig riktigt bitchigt och sa "vad är de med dig? ena dagen klär du dig som en fjortis och andra dagen som ett emo" och jag blev så sjukt provocerad och irriterad. Men de va sant, kanske inte just så starkt som hon fick det att låta men vissa dagar föredrog jag ett sött linne och andra dagar föredrog jag en metallica tisha. 
Samma gäller när det kommer till killar, vad jag kan "tända" på. Haft en del kompisar som sagt till mig "jag vet inte riktigt vilken din typ av kille är" och det vet nog inte jag heller. En annan barndomskompis säger till mig med jämna mellanrum när vi går på stan att killar hon pekar ut är min stil fast i själva verket finner jag dom inte intressanta överhuvudtaget, men de kanske e svårt när jag själv inte vet riktigt vad jag gillar?
Jag tycker skate killar är skit hett, och samtidigt tycker jag att mer lediga killar är snygga. Snobbiga killar med snygga märkeskläder är också snyggt. Snapback bak o fram - farfarströja - vanlig tisha & jeans - skjortor . 
-
De jag ville komma fram till är att man inte måste ha en o samma stil, byt gärna! Jag kan trivas i mjukis som fan och orkar inte bry mig om någon stirrar för att det är "inget man går ut i" men andra dagar så skulle jag aldrig ha på mig mjukis ute och har hellre jeans och en söt blus. & ibland kör jag snapback och ett oversize linne. Jag klär mig i de jag trivs i - det borde alla göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0