KILLAR

Killar kan vara riktiga jävla svin, visst kan tjejer också vara det men nu riktar jag mig till killar. 
1. Ni är inte tuffa för att ni varit med 100 tjejer och de kommer inte göra dig mer omtyckt (förutom av fjortisar)
2. Jag kommer definitivt inte ligga med dig bara för att du legat med resten av hela Sverige.
3. Nej jag vill inte skicka naken bild, nej jag vill inte se dig runka i cam och NEJ jag är inte intresserad av en kille på 30 bast.

Så trött på sånt, hur tänker vissa killar? Sen finns de alla dessa killar som fan inte kan bestämma sig. De får en att tro en sak, och gör en lyckligare än någonsin och sen helt plötsligt har något hänt och ingenting bli de samma igen.. Som när jag var i Skåne så träffade jag en kille och vi klickade direkt, några dagar senare åkte jag ner dit igen och vi träffades fast allt var annorlunda. Sen meddelar han att han fortfarande inte kommit över sitt ex. Åh gud, grabben? Du va sjukt fin, verkligen. Men jag hade uppskattat om du inte lekte med mig första gången vi träffades då. 
-
Som jag skrev, tjejer kan vara lika mycket svin som killar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0