HEJPÅER

Äntligen har jag tid att göra något roligt, och då blir de musik och fejjan haha, gud vilket liv man har ibland. Men dagen har varit stressig även fast jag legat i sängen hela tiden i princip. Som jag nämnde tidigare städade jag och gick igenom garderoben på sådant jag inte kan ha/har plats för. Och sen la jag upp de på fejjan och tyvärr är de ju oftast så att man säljer sånt som ingen annan vill ha heller (haha) men fick sålt 2 plagg iaf, så ska försöka gå igenom lite mer nya saker jag har (och inte använder) för jag kan tänka mig att de e mer intresse på de.
-
Jag har inte ens hunnit nämna för er att jag & min bror håller på att beta av lite skräckfilmer! Först såg vi alla evil dead filmerna (som är mer komedier enligt mig, fast jag blir inte ofta rädd för skräckfilmer faktiskt) och nu håller vi på med terror on elm street och idag ska vi beta av 5an och 6an!
 

Kommentarer
Postat av: JOHANNAOFSWEDEN ★

Startat bloggen igen nu hihi :D

2013-07-24 @ 23:10:54
URL: http://johannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0