FANFANFAN

Jag har försökt att blogga, verkligen!! Men förlåt, jag ska inte försvinna, inte än !
Igår jobbade jag i Helsingborg på ännu en gyllene tider konsert , och jag fick reda på det rätt hastigt och påväg dit fanns ingen täckning och påväg hem så var mobilen död samt att jag hade lyckorus! Jag hade pirr i magen och log bara jag tänkte på den där killen.. :)
Idag skrev jag ett långt inlägg på mobilen som självklart inte kunde läggas upp pga dålig täckning & jag var påväg ut i skogen med keelas familj på deras släktträff & jag har haft en väldigt rolig dag med öl, vin, drink , grillad mat, kakor, kubb spelande och massa tjöt! 
-
Imon ska jag jobba på Ullevi!!!!!! Känns rätt stort, hahaha nä men gud vad töntig jag är haha. Jag ska iaf jobba där och de positiva är att vi samlas mycket senare eftersom det är på hemmaplan så jag hinner blogga!!! Och det är ännu en gång gyllene tider, haha gud. Så nu har jag precis kommit hem och jag är dö-trött. Ska kolla lite film osv, planerar även mina gaddar lite med min polare som ska göra dom i September! Livet känns underbart, lyckorus till max, godnatt & puss på er fina ni!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0