DUTTI TJEJ

Tja!

Snackade precis med en tjej på fb som sökte klänningar så jag skänkte 8 st klänningar till henne helt gratis! Jag kände att de bara tog plats och jag är glad att dom kommer till användning av någon annan ist för att bara hänga i min garderob eller i värsta fall slängas! Ska möta upp henne imon, sen ska ja möta upp 2 tjejer i början av nästa vecka också och då säljer jag och får betalt haha. 
-
Är verkligen i stort behov av att få ihop lite pengar, ska försöka jobba så mycket jag kan också, men jag måste få lagat min mobil och de är prio 1 just nu så jag måste få ihop 550 kr på något magiskt sätt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JOHANNAOFSWEDEN ★

Sv; Åh tack, vad kul att höra :D !! Det ska jag göra (:

2013-07-25 @ 17:48:41
URL: http://johannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0