DUMMA TANKAR

De finns något jag fundera på, som jag fortfarande kan komma på mig själv över att undra, något jag inte riktigt förstår. Man kan säga att man är kär i på riktigt, ni vet? Seriöst förhållande/aldrig varit såhär kär någonsin/dör utan dom vid sin sida/kommer aldrig sluta älska dom. Sen finns det en teori som säger att man aldrig slutar älska någon som man älskat på rikigt, någon som man va säker på var den rätta. Och för 3 år (2010) sedan var jag säker på att jag var kär på riktigt, hade en seriös pojkvän och vi hade ett bra förhållande väldigt länge, jag var övertygad om att han var den jag skulle dela livet med och gud vad jag älskade honom. Förra året (2012) bröt vi upp, antar att man inte hade samma känslor kvar efter att ha hållt ihop i några år (vi var på G väldigt länge innan vi tog det till nästa level). Jag saknade honom så sjukt mycket och de tog ungefär 7-8 månader innan jag kände att "fan Bella, ta dig i kragen och ryck upp dig. Det är sol ute, gå ut, lev lite och börja ät igen." Och i detta nuet när jag sitter här och skriver, minns jag knappt vad vi hade, klart jag kommer ihåg vilken bra kille han var och jag vet att vi älskade varandra oändligt. Men om de nu va äkta kärlek , skulle den inte alltid funnits kvar då? Nu är det inte så att jag saknar honom på det där sättet, vi har gått vidare & jag har haft ett seriöst förhållande efter honom, jag mår bra & jag tror att han mår bra också, det är iaf vad jag hoppas! 
-
Det jag ville komma fram till efter allt de här babblet, är att jag har haft 2 seriösa förhållanden, ett höll väldigt länge och de andra knappt hälften så länge. Jag vet inte om de kändes starkast med mitt senaste förhållande bara för att de var närmast inpå, men jag tror på riktigt att det var mer rätt med honom fast vi egentligen var så fel för varandra. 
-
Jag vet inte om jag är bra på att vara singel, jag har alltid sagt att jag är förhållande typen men samtidigt kan jag ibland känna att jag mår bättre som singel, fastän att jag egentligen trivs mer i förhållande - konstigt va? Kanske bara inte hittat en kille som gör verkligheten bättre än drömmen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0