HJÄRNSKAKNING.

Jag suger på uppdatering nu på lovet, jag vet fina ni , förlåt.
Och det kommer troligtvis inte bli bättre förrän skolan början och jag HOPPAS att jag kan uppdatera mer regelbundet och bättre då! Det ska ju vara kul för er att läsa, jag ska kunna lägga ner lite tid och själ i de.
Har varit uppe på Orust bland annat, sen kom jag hem i onsdags och träffade både bästisen och killen.
Idag var jag me keela, emanuel och erik och dom kom runt 2 så stack dom runt 10 trorja? I allafall så har slutet på dagen inte varit den bästa kanske.. Vi höll på vid en lekplats och jag har inte den bästa balansen (de kan vi komma överens om) så ah jag tappa väl balansen på den där "leksaken" och slog först i ryggen och sedan slog jag i bakhuvudet väldigt hårt i den där grejen , jag svimmade faktiskt och sedan fick jag sitta där en stund innan jag kunde liksom "kvickna" till och vi gick hemmåt, nu har jag legat och vilat i sängen sen dess och det känns inte vidare bra i huvudet :( Men jag hoppas på att det blir bättre imon!
Min kille kommer snart hit och sover här, imon ska jag till vårdcentralen 9.00 och senare åker jag med honom hem till honom och ska sova där , fast först på kvällen ska jag träffa Linda och käka i stan och gå på bio!
- Hoppas ni är okej med lite sämre uppdatering, och visar hänsyn till mitt mående :( Älskar er! <3
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, var med och tävla om ett valfritt skal på min blogg, om du inte har den mobilen det finns skal till så kan man ju alltid ge det i present ;)
Direkt länk:
http://lullzz.blogg.se/2013/january/tavling-valfitt-skal-till-mobilen.html
KRAM!

2013-01-04 @ 18:52:24
URL: http://lullzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0