1 MÅNAD

Idag har jag och min pojk 1 månad, gud det känns verkligen som de varit längre. Trots att de varit så "kort" tid så kan jag verkligen säga att jag älskar honom och mena de till 110% , och vi har våra up's and down's men vi tar oss igenom de, och jag hoppas vi håller, så länge som de bara går. Med honom känner jag mig trygg, och vi kan löjla oss så groteskt mycket - bara göra massa fula miner, låta som största idioterna på jorden och bara leka. Vi kan agera bästavänner också, prata och lyssna på varandra om allt möjligt, och vi hittar på näst intill allt tillsammans. Har inte spenderat en enda natt utan honom på över 1 månad, och det är sjukt. Han gör mig så glad, får mig att skratta hela tiden i princip, men jag kan även visa min svaga sida för honom, han får lov att se mig gråta..
Jag tycker att vi har upplevt så mycket på bara 1 månad, trots att jag inte kan rabbla upp allting nu, men vi har gått på bio flera gånger, ätit på fin restaurang, och ett litet speciellt minne jag har med dig är när jag vaknade upp i din famn på julaftonsmorgonen.. de va så himla mysigt! Jag vet att jag har mina brister, som knappt går att stå ut med , men i slutänden klarar du av mig, som ingen annan gör.. Och jag vill komma långt med dig min fina, så långt som de bara går. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0