PPPPPLUUGG

Tjaa!
Skrev ett inlägg igår men mitt i allt så slutade jag och stängde av , hahah kändes väldigt nödvändigt. 
Nu sitter jag och pluggar och befinner mig i exakt samma situation som igår när jag skrev : måste plugga som ett as och jag kommer antagligen sitta här i några timmar.
Eftersom jag var ledig idag (rättegång) så måste jag plugga ikapp rätt mycket som jag missar och de e sjukt seg.
-
Måste en snabbis förbi stan också för att köpa ett nytt arbetsblock eftersom jag nu använt upp hela mitt framtills lovet, det tar upp alla mina ämnen och det är riktigt praktiskt!
Sen måste jag även köpa djurmat till mina änglar där hemma, så måste hem en snabbis och lämna de eftersom jag sover borta inatt hos mitt hjärta(ovanligt på vardagar)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0