Konsert igår : TALLEST MAN ON EARTH

Igår vad jag ju på konsert med brorsan på "tallest man on earth" som var på konserthuset & tro mig när jag skriver det här - det var magiskt. Blev helt tårögd flera gånger, så obeskrivligt verkligen.
Flera favortlåtar spelades men det spelade inte så stor roll att han inte spelade alla favoritlåtarna för att alla låtar han spelar blir till guld, den konserten får högsta betyg! Förband var en duo som hette "strand of oaks" och jag lyssnade lite på dom på spotify förut och kan ju garantera att dom var MYCKET bättre live än när man lyssnar hemma, shit vilken skillnad. Men återigen - helt magisk kväll igår.
Den sista bilden är en bild från igår! Så snygg, gash ..


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0