2 MÅNADER

Skrev precis ett kort inlägg om hur misslyckad denna dagen var & hur jävla besviken och ledsen jag var.
Sen fick jag antagligen insikten tillbaka och raderade det, men poängen jag försökte göra finns fortfarande kvar.
Men kanske var inte denna dagen den mest misslyckade på länge, det är kanske bara så att jag hade förväntat mig att det skulle vara så himla mycket mer, att det skulle vara så himla mycket bättre.
Som när man tycker om en person och man har fixat massor av grejer under flera dagar för att ge den personen detta på eran 2 månaders dag och sedan sitter man med mat på värme för man väntar på att han/hon ska komma och äta, och den personen säger en ungefärlig tid fast det nu gått 4 timmar över den tiden och han är inte i närheten av påväg hit. Och jag var dum som trodde på ord som " jag kommer till dig direkt, jag saknar dig så mycket " och över de där så har jag inte träffat honom på flera dagar för han har varit i Örebro. Och jag  VET att jag inte borde skriva ut sånt här på bloggen, för det är så jävla töntigt, men vart ska jag annars skriva av mig? Jag är djupt sårad, är det inte minsta okej då?..
-
Iaf, 2 månader idag. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Skäll på han lite från mig! Så tycker inte jag du ska behöva behandlas! <3

2013-02-21 @ 20:25:30
URL: http://www.sellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0