MIKAELA

Jag kan helt ärligt säga att jag har en bästa vän som aldrig svikit, bigtime. Vi har aldrig bråkat förutom små tjafs för att båda har varit trötta.. Hon har alltid funnits där för mig och vågat säga till mig när hon tyckt att jag har gjort fel. Hon har fått mig att se livet ur en annan synvinkel. Hon visste att jag var rädd för att åka buss till ställen jag aldrig varit på så hon satte sig med mig på lediga dagar och åkte med mig till olika platser. Hon vet att jag är rädd för att vara ensam så hon kan komma hem till mig även när hon inte orkar. När jag fyllde år gav hon mig massor av presenter som jag inte hade skrivit upp på min önskelista - men hon hade lagt på minnet att jag sagt vissa saker jag ville ha under en lång period. Hon har fått stå ut med mig när jag har varit på damphumör, när jag har en bra dag och när jag haft dåliga dagar, haft panikångest, varit trasig och förstörd. Hon har aldrig sett ner på mig trots dåliga val jag har gjort och hon vet att till 220% backar jag upp henne. När hon kommit i bråk med någon har jag tagit hand om det (inte för att hon bett mig men det ligger i min natur), har någon gjort henne ledsen ser jag till att det inte händer igen. Vänskap är att ge och ta, och det är exakt så vi fungerar. Jag är så glad att ha en barndomskompis som jag fortfarande kan kalla min bästa vän , min syster. Vi vet vart vi har varandra, ingen skulle någonsin kunna sära oss två. Hon är den enda jag kan säga att jag litar på fullt ut, tråkigt nog. 
Så Mikaela, hon är den vackraste tjejen jag vet, utan tvekan. Den bästa vännen man kan ha. Min ängel, skatt och min lycka. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0