FUNDERINGAR

Hej! Jag har haft en tanke rätt länge.. om jag ska byta bloggportal? Just nu lutar de faktiskt åt att börja blogga någon annanstans men klart att det tar emot när man bloggat på blogg.se i flera år? Jag har aldrig haft som mål att få en stor blogg och bli känd, det är inte vad jag strävar efter. Visst hade de väl varit coolt? Men jag skriver mest för min egen skull, jag gillar att skriva av mig och jag tänker att det får ta mig dit det tar mig, right? Men det skulle kännas bra med en förnyelse, lite utveckling i min trista vardag. Jag återkommer, men som de ser ut nu byter jag. Men jag vet inte heller om de blir permanent, jag har ju aldrig testat.. Men jag hoppas alla mina fina läsare följer med mig över♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0