VILL DU HA EN GRATIS HEADER?

VILL DU HA EN GRATIS HEADER?
Jag kan ge dig en helt ny header och jag vill helst ha så fria händer som möjligt.
Jag gör alltid en header med genomskinlig bakgrund dvs att den bakgrunden du har på din blogg kommer smälta in i headern. DOCK har jag insett att de e bäst och arbeta med vit bakgrund när jag gör en header till nattstad eftersom bilden förstörs med genomskinlig bakgrund. Därför föredrar jag att göra en header till blogg.se då jag kan stilmallar osv utantill.
Jag arbetar helst med 1 bild i en header men kan även funka med 2.
När de kommer till texter kan jag göra : förnamn+efternamn /förnamn+bloggnamn/förnamn+valfri text.

Sen är de även väldigt populärt med glitter bokstäver i en header så då kan du få de i antingen förnamn eller efternamn etc.
Sen arbetar jag även med glitter penslar.

Vill du ha olika förslag på vad jag kan göra? Fråga så skickar jag olika bilder jag har gjort!
Jag arbetar helt gratis och vill därför att du länkar min blogg när du fått din header.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0