SVAR PÅ KOMMENTAR

Fick en kommentar på inlägget om min LV "samling" där det stod "fejk tyvärr." Och är inte någon som brukar svara på anonyma kommentarer då jag inte finner att min tid borde läggas på de som inte ens vågar nämna sina namn. Men det kanske mer är om det är en elak kommentar. I alla fall så ville ja i alla fall slänga in ett litet "svar på tal" angående kommentaren.
-
JA! De är fejk, är det så konstig egentligen? Jag är 17 år , tjänar inget på bloggen och har ingen större inkomst förutom 1050 kronor i månaden då jag pluggar som de flesta andra. Är tanken att jag borde ha råd med 2 äkta LV väskor ? I dont think so. Jag bryr mig inte något STÖRRE om det är fejk eller inte då jag tycker att de väskor ja har är jävligt snygga !!! Så WOW din lilla anonyma, du ska få dig ett diplom ifall jag någon gång faller söka upp dig (ip adress 4 the win) och det handlar inte om att jag inte kan ta kritik utan att kommentaren var så in i helvete onödig eftersom det är NO SHIT att dom är fejk.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag mena inte något elakt direkt. Tycker däremot att det är elak av dig att kalla fejk för LV. Du kunde sagt att det är den typen av väskor men inte LV.

2013-04-04 @ 09:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0