SVAR PÅ KOMMENTAR : återigen

La upp ett svar på tal igår och fick respons på mitt inlägg utav samma person, så är lika bra att fortsätta mitt svar på tal eftersom personen ÅTERIGEN är anonym.
: Jag förstår TYVÄRR inte riktigt vad du menar med att ja e elak som kallar fejk för LV, antar att du menar att ja kallar LV för FEJK. Men det är ju så? Det är ju en LV kopia, så varför kan ja inte kalla den för fejk när det är precis vad den är. Det finns kopior av alla möjliga märkesväskor. Det finns kopior på LV, Gucci oooooosv. Det är fejk, så de är precis vad jag kallar det. Och btw, vem är jag elak mot när ja skriver det? Den som valde att kopiera LV väskorna? Eller är jag elak mot dig som verkar ta illa upp? Jag förstår om du vill påpeka att mina väskor inte var äkta, för det finns en del människor som är noga med att poängtera, det är även jag i vissa sammanhang så jag förstod att du inte ville vara elak bara att poängen du försökte göra var väldigt lame , tror inte de e så många människor i min ålder och som lever i samma situation som mig som har 2 äkta LV väskor. Så snälla rara anonyma person, ska vi föra denna konversationen vidare? GÄRNA! du är välkommen att maila mig eller skriva till mig på facebook, du hittar båda delarna i OCH under min meny till höger. HEJ SVEJS
Jag ber dig, SNÄLLA skriv till mig. Skulle älska att se hur denna konversationen slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0